27 Ekim 2015 Salı

Sevgi Nedir ?

Soğuk bir ankara gününden merhaba diyerek başlamak istiyorum,ahh birde kar yağsa o zaman Ankara tam anlamıyla kendi özüne varır.Bugün deyinmek istediğim konu 'Sevgi nedir ? nerde bulunur ve nasıl elde edilir ? Sevgi karşılıksız olur ve sevgi tamamen insanın içindeki kişi tarafından belirlenir eğer o içinizdeki kişi demiyorsa o sevgi değildir.Ben sevgiyi kaybettim aradım bulamadım bu hayatta kaybettiğim insanlar gibi, ama yılmadım hala aramaya devam ediyorum pes etmedim bir gün emin olun hepimizin karşısına çıkıcak bu melet bizide mest etcek bizide mutlu etcek.Unutmadan birde karşılıklısı vardır bunun,tamamen çıkar,kazanç ve sahte dolu sevgiler vardır,ama bir çoğumuz anlamaz o sahteleri zaten bu yönde kaybedenler hep bundan müzdarip değil mi , o sahte insanlara yıllarını vermiştir veya cebindeki son parasını ama hep üzülende bizimkisi olmuştur bu nedenlede kendini dışarıya kapatıp sevginin var olmadığını iddia etmekten vazgeçemez.Bırak arkadaşım sevginin var olmadığını söyleyip kendini kandırmayı sevgi hep var sadece onu bulup kovalıcaksın bırakmıcaksın işte o zaman sevgiye sahip olursun.Yani siz siz olun bırakmayın bu duyguyu elber birgün hepimizin karşısına çıkıcak.Sözlerimi 
güzel bir şiirle bitiyorum her zamanki gibi ÖZGÜR olun ve herzaman haklıyı savunun !

Tüm canlılar aç,hepside muhtaç.
Gönüllerde taç,yürekte inanç.

O bir ihtiyaç,yudum yudum iç.
Etrafına saç,kalbini kuşat.

Onu hep yaşat,sevgidir adı.
Hayatın tadı...












1 yorum:

  1. Gerçekten muhteşem ve etkileyici bir yazı olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil