30 Kasım 2015 Pazartesi

Bugün hayatım Değişti

Merhaba,bayadır yazmıyordum içimdeki o yazan ve üreten kişiyi kaybetmiştim ama bugün o kişi daha iyi ve daha mutlu geri döndü. Yine her sabah olduğu gibi erkenden kalkıp boş boş etrafı izledim,her zamanki gibi kapıdan çıkarken bir sigaramı yakıp çıktım Ankara mutsuzdu hava rezil ve insanlar gülmüyordu.Metroda insanlar bir birlerinin suratına bile bakmayıp boş boş 20 dakika o yolculukta hapsettiler ruhlarını içlerine.Kendi kendime sormaya başladım neden bu hayatta hep başkalarının istediği profile girmeye çalışıyoruz neden ? Yürümeye devam ettim iş yerime girip kartımı basıp giriş katta bulunan kurumsal iletişim birimime girdim,kimse yok acaba resmi tatil mi diye düşündüm ama değildi birden gelmeye başladılar iki aydır toplasanız beş kelime konuştuğum insanlarla çok sıkı bir muhabbetle başladım güne,Bilgisayarımı açtım ve gezerken internette bir foto-galeri buldum ve okudum ve beynimden vuruldum,Ulann haklı be dedim sonuna kadar haklı be dedim.Ve o an hayatımı değiştirmem gerektiğini anladım,mutlu değildim bunun farkına vardım param vardı istediğim nerdeyse herşeyi alabiliyordum ama mutlu değildim yaklaşık üç aydır bir kız arkadaşım yoktu,bu hayatta çok insan kaybettim için korkuyordum yeni birini hayatıma sokmaya ama bugün değişme kararı aldım.Mutlu olcam,sevcem ve zevk alcam sonuna kadar ve bundan sonra sürekli yazıcam ama sürekli bıkmadan.O içimdeki karamsar ve gelecek kaygısından başka birşey düşünmeyen insanı gömdüm bugün ve birdaha çıkmıcak,bundan sonra para kazanmak için yaşamıcam.Yaşayabilmek için para kazancam.Yani hayatı basit yaşıcam dostlar sonuna kadar hemde.
Bugünlük bu kadar yarın devam edicem bu yazımıda Bulutsuzluk Özleminin mükemmel eseriyle son veriyorum.Mutlu olun,Özgür Olun ve Sonuna kadar YAŞAYIN dostlar.

Tepedeki Çimenlikte
Yalınayak Dolaşarak
Yemyeşille Masmavinin
Ortasında Uzanarak
Hayaller Kurarak
Rüzgara Savurarak
Vazgeçmek Birdenbire
Herşeyden Vazgeçmek
Tepedeki Çimenlikten
Seyreylemek Şu Alemi
Küçülmüş Ufacık Olmuş
İnsanların Alemi
Bir Buluta Tutunur
Bir Kuşun Kanadına Takılmak
Vazgeçmek Birdenbire
Herşeyden Vazgeçmek
Sadece Gökyüzü
Sadece Deniz
Sadece Sen ve Ben
Sadece Sevgi
Hepsi Bu
Sadece Gökyüzü
Sadece Deniz
Sadece Sen ve Ben
Sadece Sevgi
Hepsi Bu

1 yorum:

  1. Hicbir zaman hayat bayram olmadı
    Yada
    Her nefes alışımız bayramdır..
    Mutlu olmak için bakış açımızı degistirmeliyiz..

    YanıtlaSil