30 Haziran 2017 Cuma

Popüler Kültür

Şuan neden yazıyorum bilmiyorum sanırsam biraz boşluktan nasılsınız nasıl gidiyor haa bu arada yine imla kurallarına uymuyorum sevmiyorum be ne bileyim.Benim bu aralar herşey sıradan geçiyor ama uyuyamıyorum onu fark ettim bu aralar geceleri sigara içmezdim bu ara bu alışkanlığımıda bıraktım çok içmeye başladım bu aralar günler bomboş sanırsam buna tıp dilinde depresyon diyorlar hadi be ordan ne depresyonu mutluyum bu aralar spora çok yöneldim ne bileyim başka yapıcak bişey bulamıyorum yeter bu kadar kendimden bahsettiğim şimdi gelelim bu yazının konusuna 'Zamanı Kullanabiliyormuyuz ? ' evet gelelim şimdi bu konuyu elimizden su gibi akan giden bu zamanı kullanabiliyormuyuz zevk alıyormuyuz mutlu olabiliyormuyuz son zamanlarda çevremdeki insanlardan izlenimim sadece ve sadece monotonluk ama neden diye soruyorum farklı şeyler yapabilirler bunları yapmak onların elinde neden yapmıyolar neden mutsuz oldukları halde hala böyle devam ediyorlar.Şimdi diyeceksiniz 20 yaşında oğlan çocuğusun ne anlıcaksın ama yaşım 20 olsa bile ruhum 40 be usta fena ezerim yani bu konuda seni.Şimdi düşünelim o insan neden giymek istediklerini giymiyor sırf birileri boş boğazlık yapıp eleştircek korkusundan peki neden bir hafta sonu en çok zevk alacağı o ormanlık arazide olmak yerine bom boş insanlarla dolu hertarafı kapalı o alışveriş merkezlerinde ceplerindeki manyetik kartlarının limitlerini sonuna kadar tüketip ay başında paşa paşa ödeme yapıyor.Haa bu aralarda yeni bir moda fark ettim pahalı mekanlara gidip nargile içip ortaya meyve tabakları söyleyip afilli bardaklarda adını bile bilmediği içecekleri içip bunuda herkesin gözüne soka soka sosyal medyanın her tarafında paylaşan varlıklar amaç ne peki bunda sana böyle yapıyorsun diye sayğı duymalarını mı bekliyorsun kendin ol be ağa ahmet'sen ahmetsin ne giyersen giy ne takarsan tak malzeme aynı neyin çabası bu git zevk alacağın şeyleri yap popüler kültürün yaptıklarını yapmak zorunda değilsin ki be ağa bi kaç güne kaçıyorum bu arada çantamı alcam dalıcam anadoluya telefonumda bozuldu zaten ohh rahatım kimse bulamaz beni neyse yine beyaz bi sayfaya kustum geçen günde yıllardım görmediğim biri neden yazmayı bıraktın dedi şaşırdım ulan okuyorlarmış be dedim beni mutlu etti bu kadar işte mutluluk benim için bu peki sizin için ney ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder