19 Nisan 2016 Salı

Nefes Alıyorum Ölmedim...

Merhaba, Uzun bir aradan sonra geri döndüm.

Ama bu dönüş hiç mutlu ve sevinçle dolu olmadı çünkü bu dünya nereye gidiyor dedim kendi kendime. Ölüm her saniye yanı başımızda ve hiç gitmiyor,adaletsizlik ve kötü olan herşey ise onu takip ediyor.
Neden böyle olduk acaba yetmiyormuydu bize küçük mutluluklar,kardeşçe yaşamak ve bu hayatta paradan da değerli şeylerin olduğunu hatırlamak.Yetmedi dostlar yetmedi hiç birimize yetmedi insanlığımızı kullandık doyumsuzluğumuzu bitmek bilmeyen o açlığımızı kullandık ve kaybettik.
İnsanlar gün geçtikçe'de kaybetmeye devam ediyor.Bugün bir haber aldım o KORKUSUZ Ali İsmailimizi katledenler serbest bırakılmış o caniler sizin benim gibi bu sokaklarda rahatça ellerindeki o kan ile dolaşmaya başladılar.Adalet bu mudur ? Hak eşitlik bu mudur ? Bu ülkede bir insan canına kastetmek bu kadar basit mi ve cezasız mı ? Onların oğulları kumarhaneden çıkmaz iken bizim çocuklarımız neden toprağın altında.UNUTMADIK KORKUSUZ Ali İsmail seni ve unutmucaz Ethem gibi,Berkin gibi,Ahmet gibi.Bizlere bıraktığınız bu insanlık kavgasını sonuna kadar devam ettireceğiz ve asla bu yoldan vazgeçmicez.Onlar o kazdıkları kan kuyularında elbet bir gün boğulacaklar o günde gülen bir olacağız ve barışa giden bu yolda ilk adımları atacağız.Yazıma koyu bir beşiktaşlı olmama rağmen bir fenerbahçe bestesi ile son vermek istiyorum.Kendinize iyi bakın BARIŞ HEP SOL YANINIZDA OLSUN...

" Daha 19 yaşında,Düşlerinde özgür dünya.
Öptügü çubuklu forma yaşayacak anısında
ALİ İSMAİL KORMAZ,FENERBAHÇE YIKILMAZ
ALİ İSMAİL KORKMAZ,FENERBAHÇE YIKILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder