6 Ekim 2015 Salı

Acaba İnsanmıyız?

Son günlerde bu soruyu günde birkaç kez sormaya başladım.Son birkaç yılın en kötü olaylarını yaşadığımız ülkemizde bu soru sizcede normal mi ? Her ne olursa olsun ve ne değişirse değişsin bu soruyu her defasından cevaplayamamak anormal mi ? Neyse konuya girmek istiyorum,bildiğiniz gibi insanlık panzerler arkasında sürüklendi.Suçu her ne olursa olsun bunu yapmak insana bir zevk,bir haz verdiyse ben o kişinin insanlığını sorgulamak istiyorum, yada ona insan deyin bize demeyin istiyorum.Bu kadarmı düşman olduk birbirimize,bu kadarmı kin kapladı kalplerimizi,ortada istenmeyen bir savaş var bunun suçlusu sizde doğudaki halk mı yoksa evlerinde sıcacık yuvalarında kararlar veren insanlar mı ? Sorarım bunu size ya kökten bitirin yada artık insanları rahat bırakın yeterince acı tatmış insanlara dahada acı yaşatmak hoşunuzamı gidiyor anlamış değilim.Kürk kökenli bir insanım ve ailem yıllarca aktif siyaset içinde bulunmuş bir aile , türkiyede doğdum ve son birkaç ay önce türkiyede ölmek istiyordum . Ama bu fikrim değişti ilk fırsatta defolup gitmek istiyorum ve kirli savaşınızla asla ve asla hiç bir yerde karşılaşmak istemiyorum.Bu yazımı güzel bir sözle bitirmek isterdim ama içimden gelmedi kendinize iyi davranın ve özgür yaşayın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder