25 Ağustos 2015 Salı

25.08.2015

Günaydın ! Pekte güzel olmayan bir güne uyandık bu gün . Kötü haberlerin ardı arkası kesilmedi , 1984 beri yaşanan bir iç savaş , dolar ve euronun artışı , doğudaki İSİS vesaire, vesaire ve vesaire .Bugün bu konular hakkında yazmak istemiyorum , Bugün babamı kaybedişimin 45. günü ve cidden bu son 1 haftadır onu çok özlediğimi anlıyorum , ilginç bir biçimde insanlardan uzaklaşmaya çalışıyorum neden bilmiyorum ama şuan neden bu piskoloji içine girdiğim hakkında bi fikrim yok ama yeni yeni insan kendini alıştırıyor bir insanın yokluğuna . Sabahattin ali'nin Aldırma gönül şiirindeki  ^Görmek istersen denizi , Yukarı çevir yüzü , Deniz gibidir gökyüzü ^ sözü benim için çok önemli bir yer kapsardı hayatımda. Babamdan öğrendigim ilk şiirdi ve nerede daralsam sıkışsam bu sözü aklıma getirir kendimi toplamaya çalışırdır ama artık bu söz bile beni kendime getiremiyor bu aralar , hayatım hakkında kararlar vermenin ve bu kararlar karşısında başıma neler geleceğinin planlarını yaparken zaten beynimi parçalarken birde bu 1  haftadır aklımdan çıkaramadığım babam da gelince aklıma tamamen boşluğa sürükledim kendimi. Neyse yeter bence bu kadar bugünlük , bugünlerin anlam ve önemini çok iyi anlatan Üstad Nazım Hikmek Ran` dan bir şiir ile bitirmek istiyorum. Kendinize iyi bakın .

Bulutlar Adam Öldürmesin

Analardır adam eden adamı 
aydınlıklardır önümüzde gider. 
Sizi de bir ana doğurmadı mı? 
Analara kıymayın efendiler. 
Bulutlar adam öldürmesin. 

Koşuyor altı yaşında bir oğlan, 
uçurtması geçiyor ağaçlardan, 
siz de böyle koşmuştunuz bir zaman. 
Çocuklara kıymayın efendiler. 
Bulutlar adam öldürmesin. 

Gelinler aynada saçını tarar, 
aynanın içinde birini arar. 
Elbet böyle sizi de aradılar. 
Gelinlere kıymayın efendiler. 
Bulutlar adam öldürmesin. 

İhtiyarlıkta aklına insanın, 
tatlı anıları gelmeli yalnız. 
Yazıktır, ihtiyarlara kıymayın, 
efendiler, siz de ihtiyarsınız. 
Bulutlar adam öldürmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder